حضور دو ملی پوش فوتبالدستی استان در رقابت های جهانی مالزی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

حضور دو ملی پوش فوتبالدستی استان در رقابت های جهانی مالزی

حضور دو ملی پوش فوتبالدستی استان در رقابت های جهانی مالزی

 تیم ملی فوتبالدستی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان که در شهر کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد با درخشش بی نظیر و کسب 10 مدال رنگارنگ(5 طلا،2 نقره و 3 برنز) و با حضور دو ملی پوش استان توانست بهترین نتیجه تاریخ این رشته را برای کشورمان به ارمغان آورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ،  در این رقابتها تیم پرافتخار و با انگیزه کشورمان در بخش تیمی(7نفره) دست بکار بزرگی زد و با شکست تمام حریفان خود ، برای اولین بار قهرمان جهان شد.
همچنین از سویی دیگر کسب 3 سهمیه جام جهانی فرانسه توسط حسین رعیت زاده ، مهدی اکرامی و مهدی دشتی اوج کار ملی پوشان فوتبالدستی بود که بارقه امید را در دلها زنده کرد.
تیم ملی فوتبال دستی ایران در بخش تیمی مقتدرانه و با شکست تمامی حریفان در فینال مقابل تیم پر قدرت کویت به میدان آمد و توانست در سه گیم پیاپی این تیم را شکست داده و برای اولین بار قهرمان مسابقات جهانی شود.
شایان ذکر است تیم کشورمان در مرحله گروهی ابتدا موفق به شکست تیم آلمان شد و پس از آن با غلبه بر تیم های هند و کویت بعنوان صدرنشین گروه ، راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله به مصاف تیم پرقدرت چین رفت که با شکست دادن این تیم راهی فینال مسابقات شد تا بار دیگر ملی پوشان کشورمان در مقابل کویت صف آرایی کنند.
تیم ملی کشورمان در این دوره متشکل از عماد عزیزی ، مهدی دشتی ، امیرحسین مطیعی ، علی شیرمحمدی ، حسین رعیت زاده ، (امیر جلالی وعلی طالعی از آذربایجان غربی )، راهب قاسمیان ، بهبود موسوی و مهدی اکرامی و با سرپرستی و مربیگری مهدی اکرامی در این دوره از رقابت ها شرکت داشتند.
گفتنی است رقابتهای جام جهانی از 28 آذرماه تا اول دیماه سالجاری در شهر نانت فرانسه برگزار می گردد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 13140568
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7